Zapytanie ofertowe
Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych
/tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z póńn. zm../
- Zamawiający: Zespół Szkół
przy ul. Armii Poznań 27 w Luboniu
tel. /fax61 8102 838.
Zaprasza do złożenia ofert cenowych na:
Wykonanie malowania sali gimnastycznej wg załączonej specyfikacji
- Opis przedmiotu zamówienia
- Specyfika głównych wymagań
a) Prace należy wykonać od dnia podpisania umowy do dnia 25.04.2020 r
b) Załączony zakres prac remontowo-budowlanych
- Zabezpieczenie parkietu folią 435 m2
- Przygotowanie powierzchni pod malowanie farbą emulsyjną starych tynków sufitu – 460 m2
- Dwukrotne malowanie farbą emulsyjną starych tynków wewnętrznych sufitu -kolor biały – 460 m2
- Przygotowanie powierzchni pod malowanie farbą emulsyjną starych tynków ścian – 610 m2
- Dwukrotne malowanie farbą emulsyjną starych tynków wewnętrznych ścian -kolor biały – 270 m2
- Dwukrotne malowanie farbą olejną starych tynków wewnętrznych ścian lamperia – 340 m2
- Dwukrotne malowanie farbą olejną konstrukcji metalowych wiązary ,belki usztywniające itp. –
8 szt. (14,69×1,5 m)
- Dwukrotne malowanie farbą olejną grzejników rurowo-żebrowych 150 m
- Rusztowanie przesuwne do malowania sufitu i konstrukcji metalowej
- Wywóz pozostałości po remoncie.
- Przedmiot zamówienia opisany został wg. następujących kodów CPV:
– 45000000-7 Roboty budowlane
– 45430000-0 Roboty wykończeniowe
– 45410000-4 Tynkowanie
– 45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian
– 45442180-2 Usuwanie warstwy malarskiej
– 45442100-8 Roboty malarskie
- Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.
- Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminy składania ofert.
III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:
Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała cenę brutto, nazwę, telefon i adres oferenta.
- Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
przekazywania oświadczeń i dokumentów.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.
- Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami
– Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania w jest dyrektor szkoły.
– Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy jednostki tj.: od godz.8.00 do godz. 15.00
- Miejsce składania ofert
Ofertę cenową należy:
– złożyć w siedzibie Zamawiającego :
W sekretariacie Zespołu Szkół w Luboniu przy ulicy Armii Poznań 27
w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nazwa przedmiotu zamówienia” lub mailem zswlubon@gmail.com
„Wykonanie prac remontowo-budowlanych na terenie Zespołu Szkół w Luboniu”
w terminie do dnia 6.03. 2020. , godz 15.00
VII. Opis sposobu obliczania ceny
- Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową brutto
za wykonanie / udzielenie przedmiotu zamówienia. - Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
- Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
- Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą
w złotych polskich.
VIII. Informacje o formalnościach
- Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania.
- Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą. - Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
- Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych