Dla miłośników Rummikuba

Dla miłośników Rummikuba
Serdeczniezapraszamy wszystkich zainteresowanych uczniów, rodziców inauczycieli do Szkolnej Ligi Rummikub on-line. Liga miała ruszyć wszkole na początku kwietnia – niestety małe coś (niebędącenawet organizmem!) pokrzyżowało nam plany… Ale znaleźliśmywyjście 🙂 Pobieramy aplikację Rummikub i działamy! Zainteresowane osoby proszę o kontakt poprzez Librusa dowtorku 28.04 do godz. 12.Jeśli zbierze się odpowiednia liczba osób (min. 24), to już tegosamego dnia rozegramy pierwszą kolejkę.DziękujęMartynie Nelec z kl. 1LB za wszelkie wskazówki i konsultacje w tej kwestii 🙂
 
Regulamin
Regulamin Szkolnej Ligi Rummikub ON-LINE
 
1. W lidze mogą wziąć udział uczniowie, rodzice i nauczyciele Zespołu Szkół w Luboniu. Zgłoszenia przyjmuje przez wiadomość na Librusie Aleksandra Kołcz.
 
2. Ligę organizujemy na grupie fb Szkolna Liga Rummikub. Niestety bez konta na fb nie jest możliwe przeprowadzenie rozgrywek – jeśli ktoś nie posiada go z racji wieku, może go reprezentować rodzic bądź starsze rodzeństwo.
 
3. Liga to 8 kolejek, które odbywać się będą we wtorki i czwartki (28.04, 30.04, 5.05, 7.05, 12.05, 14.05, 19.05) o godzinie ustalonej przez graczy przy danym stoliku. Gramy 5 gier podczas każdej kolejki.
 
4. Liga może liczyć od 24 do 32 osób. Jeśli będzie więcej chętnych utworzymy kolejne ligi.
 
5. Osoba uczestnicząca w turnieju:
a) pobiera aplikację Rummikub
b) dołącza do grupy Szkolna Liga Rummikub na Facebooku (tam przekazujemy informacje, kto z kim gra i podajemy aktualne wyniki)
c) dodaje do znajomych na Facebooku osoby, z którymi gra przy stoliku.
 
6. Ustawiamy czas 30 sekund na ruch i najniższą możliwą stawkę (100).
 
7. Pierwsza osoba w grupie tworzy stół i wysyła zaproszenia do pozostałych, po grze nie klikamy „play again” ,tylko od nowa zapraszamy do stołu.
 
8. Jeśli wyrzuci kogoś z aplikacji, nie powtarzamy gry. Bywa, że technika zawodzi, ale pamiętajmy, że to tylko zabawa 🙂
 
9. Po każdej grze grający zapisują punkty, po 5 grach wpisujemy w komentarzu na grupie wyniki według następujących zasad:
– 1 duży punkt otrzymuje zwycięzca, pozostali 0 dużych punktów
– małe punkty są zapisane w wynikach aplikacji, trzeba je przepisać
– po pięciu grach sumujemy duże i małe punkty i wpisujemy w formie „imię i nazwisko, liczba dużych punktów/liczba małych punktów” (np. gracz A 1/-45, gracz B 2/122, gracz C 0/-289, gracz D 2/150). W razie wątpliwości co do liczenia punktów, można wysłać screeny wyników każdej gry.
 
10. Przy pierwszej kolejce gracze dobrani są do stolików losowo, w kolejnych stoliki tworzone są na podstawie zdobytych punktów (na grupie pojawi się po każdej kolejce tabela z wynikami i podziałem na stoliki).
 
11. Jeśli ktoś z jakichś powodów nie może zagrać w danej kolejce otrzymuje 0 punktów, ale oczywiście pozostaje w lidze.
 
12. Dla zwycięzców ligi (trzy pierwsze osoby) przewidziane są nagrody. Ponadto dwóch najlepszych uczniów SP i dwóch najlepszych licealistów będzie reprezentować naszą szkołę podczas Ogólnopolskich Mistrzostw Szkół w Rummikub w Sztumie w październiku 2020 r.
 
13. W razie pytań prosimy kontaktować się z koordynatorem – Aleksandrą Kołcz – za pośrednictwem Librusa.